Nešto drugačiji Fincher
Ben Affleck u prvom traileru za novi triler Davida Finchera, Gone Girl

Hollywoodski majstor atmosfere i napetice David Fincher vraća se nakon tri godine stanke s pričom kao skrojenom za njegov mračni i napeti stil.
David Fincher je zadnjih nekoliko godina uzeo kratku stanku od filmova i malo se više posvetio produkciji genijalne serije House of Cards, no kada mu se ukazala prilika da ekranizira bestseller roman Gillian Flynn Gone Girl, jednostavno ju nije mogao propustiti. Priča je to kao stvorena za redatelja poput Finchera, koji je kultnim remek-djelima poput Se7en, Fight Club i The Game još davnih dana pokazao tko je hollywoodski kraj jezive, mračne atmosfere.
Gone Girl se vrti oko mladog, naizgled savršenog bračnog para, Nicka (Ben Affleck) i Amy (Rosamund Pike), koji se priprema za proslavu godišnjice braka. Na sam dan godišnjice Amy neobjašnjivo nestaje, a Nick kreće u potragu, angažiravši pritom svu sili novinara, sugrađana i murjaka, ali njegovo sve češće pojavljivanje u javnosti i medijima izvlači na vidjelo neke tajne i prošlosti, te ga ubrzo pretvara u jednog od glavnih osumnjičenika za nestanak (i moguću smrt) svoje supruge.
Gone Girl – trailer:
Moramo priznati da je jedino što nam je stvarno zapelo za oči i uši vrlo zanimljiv izbor glazbene podloge (She – Elvis Costello), koja jednostavno… ne paše! Da, znamo da je Fincher vjerojatno htio isfurati nešto novo i da takav izbor pjesme ima nekakvo dublje značenje, ali trailere gledamo da bi se nabrijali na film, a glazba koja je inače rezervirana za romantične komedije 90-ih s Hughom Grantom u glavnoj ulozi jednostavno ne dopiru do naših mozgova željnih mračne atmosfere. Ipak, do 3. listopada i premijere ovog filma ima još dosta, tako da će drugi trailer vjerojatno biti daleko privlačniji.
Inače, u isto se vrijeme s izlaskom ovog trailera poklopila i vijest da David Fincher ipak neće režirati Sonyjev biografski film o Steveu Jobsu, na kojem već rade scenarist Aaron Sorkin i producent Scott Rudin (već su radili sa Fincherom na filmu Social Network). Redatelj je navodno tražio 10 milijuna dolara unaprijed i izravnu kontrolu marketinga, što se Sonyevim glavešinama nikako nije svidjelo. Ova priča još nije završila, ali izgledno je da će novi Jobs morati potražiti drugog redatelja…