Crystal meth...ovaj...Pepsi
Čovjek koji je pojeo dva kaktusa je potpuno zaslužan za povratak prozirnog Pepsija na tržište

Povraćanjem do povratka!
Neki od nas su zakačeni za sve retro. Retro konzole nam izvlače osmijeh na lice, spremni smo potrošiti brdo love na ogromnu šarenu odjeću s old-school printovima, a ako naletimo na kričavu Tommy Hilfiger vjetrovku – bolje nam se maknite s puta.
Jedan čovjek interneta nije kao mi. Ne želi živjeti na prijelazu osamdesetih u devedesete, on samo želi piti jedan jedini gazirani napitak koji je bio dostupan u tom razdoblju.
Njegovo ime je Kevin Strahle, ali ga internet zna kao L.A. Beasta, natječe se u jedenju, Youtube je zvijezda i potpuno je zaslužan za povratak prozirnog Crystal Pepsija koji je povučen s tržišta 1993. godine.
L.A. Beast na svom channelu prihvaća ekstremne izazove u kojima jede sve. U jednom izazovu je pojeo 2 kaktusa. 21 metalni novčić. Galon (3.78L) Tabasco umaka. Tri litre maslinovog ulja. Između ostalog.
Kupio je 20 godina staru bocu Crystal Pepsija na ebayu za 80 dolara. Većina kolekcionara ne otvara ovakve boce, ali L.A. Beast, zvijer kakva je, je otvorio ovu i ispio njen sadržaj da bi nekoliko minuta kasnije sve izbacio iz sebe. Usprkos nelagodnoj fizičkoj reakciji i dalje je inzistirao da PepsiCo vrati kristalnu Pepsi na police. Vjerojatno da ne mora više pokušavati sa starim sodama.
Video “uživanja” u dvadesetogodišnjem Pepsiju pogledajte ispod. Spoiler alert: pokvaren Pepsi, pokvaren želudac L.A. Beasta i povraćanje.
Od tog dana, L.A. Beast je zaljubljen u Crystal Pepsi. Popio je nekoliko različitih mlijeka u boji (njih je popio kroz nos), napitak Surge i još jedan Crystal Pepsi te se lijepo ispovraćao po slici Crystal Pepsija. To remek djelo je prodao na Ebayu za pet tisuća dolara i financirao je ogromne reklamne plakate u Los Angelesu koji su pozivali fanove da na društvenim mrežama zazivaju povratak prozirne tekućine. Napravio je čak i pjesmu. Fanovi su poludjeli, zatrpali su sve Pepsijeve profile na društvenim mrežama i Pepsi je napokon popustio.
Želja mu je uslišena. On je prva osoba na čitavom svijetu koja je isprobala Crystal Pepsi nakon više od 20 godina. Predstavnik Pepsija mu je dostavio paket svježih bočica, a L.A. Beast nije mogao sakriti svoje oduševljenje.
Pepsi je već pokušao izbaciti jedno ograničeno Pepsi izdanje iz prošlosti. Ili iz budućnosti. Nismo sigurni iz kojeg dijela linije povijesti, ali radilo se o “futurističkom” Pepsiju iz filma Povratak u budućnost (dvojke, naravno). No ispijači gaziranih napitaka nisu došli na svoje jer je izdanje bilo (pre)ograničeno i gotovo nitko nije bio dio tog veličanstvenog trenutka u popkulturi. Osim s mržnjom. Svi su bili dio tog trenutka mržnjom na internetu.
Crystal Pepsi se podijelio besplatno u međunarodnom giveawayu, 13 tisuća fanova je imalo priliku osvojiti six pack Crystal Pepsija. Ispričavamo se što vas nismo ranije upozorili na ovo, ali pokušajte nas razumjeti. Htjeli smo smanjiti konkurenciju. Nismo ništa osvojili.
Kasnije će se naći i na policama svih trgovina, ali to se vjerojatno ne odnosi na naše tržište. Mi smo još zapeli na običnim verzijama svih kola napitaka dok Amerika, Japan i sve ostale normalne zemlje imaju sve moguće okuse. Japan ima Pepsi od jogurta. Tko nam to riješi, dižemo mu hram. I to ne običan hram, nego shaolin hram.
Ovom reklamom Pepsi je proslavio povratak svog kristalnog napitka, a mi moramo reći kako smo prvi put ikad poželjeli biti na dosadnoj uredskoj zabavi sa sporim internetom.