Zabava

Teško pljuvanje

Aside Banners

Fanovi su zgroženi katastrofalnim trailerom za novi ‘Call of Duty’, ali Activisionu to ne predstavlja problem

Piše , Objavljeno

Jedna od najpopularnijih igračih franšiza na svijetu krajem godine dobiva novi nastavak, a izgleda kako bi se moglo raditi o najvećem smeću do sada.

call of dutyKao fanu Call of Duty serijala i nekome tko još uvijek roka Modern Warfare u multiplayeru, teško mi je gledati što Activision i Infinity Ward rade od tih nekoć revolucionarnih i nevjerojatno zaraznih igara. Pokušaji isfuravanja nekakvih futurističkih vojnih operacija bez ikakve veze i smisla nailaze na žešću osudu gamerske zajednice i fanova, ali kako je svaka nova edicija prodavanija od prethodne (hvala vam, glupi Ameri, friški gameri i noobovi), jasno je kako se u skorijoj budućnosti ništa neće promijeniti.

Call of Duty: Infinite Warfare – trailer:

U studenom nam tako dolazi najnovniji naslov iz serijala, naslovljen Call of Duty: Infinite Warfare. Odvija se tko zna gdje i tko zna kada u budućnosti, a prvi trailer je jedno od najvećih smeća koje sam mogao vidjeti u svojih 20-ak godina igranja računalnih igrica. Možda bi netko rekao da sam ja lud i glup čovjek, ali nevjerojatno loš prihvat tog trominutnog proljeva koji izgleda kao neka jeftinjara iz 2003. godine trenutno na 15 milijuna pogleda ima samo 280 tisuća likeova i čak 1,5 milijuna dislikeova, što bez imalo sumnje mora biti nekakav rekord. No, u Activisionu se ne brinu previše oko ovakve percepcije njihova najnovijeg naslova, a izvršni direktor Eric Hirshberg ima vrlo zanimljivo objašnjenje:

Što se tiče drugog dijela vašeg pitanja o Infinite Warfare, prije svega volimo strast gamera. Ovo je industrija kao niti jedna druga, sa fanovima kao nigdje drugdje i zato volimo što fanovi ovu franšizu smatraju svojom te imaju tako izraženo mišljenje o njoj. Nema baš mnogo gamerskih franšiza koje u fanova mogu izazvati takvu strast kao Call of Duty i to je dobra stvar.

S druge strane, jasno nam je da u našoj zajednici postoje ljudi koji su nostalgični za čizme-u-blatu načinom igranja i zato smo napravili Modern Warfare Remastered (op.a.: doći će u paketu s Infinite Warfareom). Ali također imamo milijune ljudi u našoj zajednici koji žele nešto inovativno svake godine i Infinite Warfare će im to pružiti. Dobra je vijest što smo ove godine pronašli način kako igračima pružiti oba ta iskustva i zadržati slogu naše zajednice.

I iako, naravno, vidimo strastvena mišljenja na webu, gledamo i na druge pokazatelje. A činjenica je da, iako je još uvijek vrlo rano, pred-narudžbe bilježe fantastične rezultate. Brojka pregleda trailera je ogromna, a i broj likeova za Infinite Warfare je najveći koji smo do sada imali.

Vidjeli smo već taj obrazac u ovom serijalu. Prvi trailer za Black Ops II, koji je franšizu po prvi put odveo u budućnost, je imao najviše dislikeova od svih naših dotadašnjih trailera. Ta je igra kasnije postala naša najprodavanija igra  u povijesti!

Trenutno, franšiza je jača nego ikada. Više ljudi igra Black Ops III, igru koja se odvija u budućnosti i ima leteće skokove i izmišljena oružja, nego bilo koji drugi naš naslov. Ono što sa sigurnošću znamo jest da smo stalno radili stvari za koje znamo kako su bile djelotvorne u prošlosti i  da nikada nismo preuzeli određene kreativne rizike, ne bismo imali franšizu. Dan kada se trebamo zabrinuti jest dan kada ćemo prestati raditi inovativne stvari.

Eto, čovjek je objasnio sve to jako lijepo i logično, ali i dalje stoji činjenica kako je njihova “inovativnost” zapravo teško sranje. Te igre nemaju nimalo duše i svode se na skriptirane akcije bez imalo pravog uzbuđenja ili mogućnosti da se igrač poveže s likovima u čijoj koži roka negativce, a upravo je to ono što je stvorilo Call of Duty franšizu. Hvala bogu, u zadnjih 150 godina je bilo dovoljno ratova da se pokuša isfurati nešto u čemu bismo možda malo više uživali.

TAGOVIactivision call of duty fanovi fps gamer igrica infinite warfare reakcije

Komentiraj