Sve je već viđeno
FOTO: 13 izlizanih klišeja na filmskim plakatima

Jeste li se ikada zagledali u neki filmski plakat i pomislili da ste ga već negdje vidjeli? Vjerojatno jeste, jer filmski studiji i distributeri godinama koriste iste motive, a jedino što se mijenja su likovi na njima.
Ovaj fenomen je zamijetio i francuski bloger Christophe Courtois, koji se prihvatio mučnog posla i sastavio kolaž od više stotina plakata, te ih podijelio po motivima koje predstavljaju. Takva praksa nije neuobičajena, jer su veliki studiji i marketinški stručnjaci davno shvatili da ljudi najbolje reagiraju na već poznate stvari, koje im bude sjećanja na dobra stara vremena. Stoga, ako vam je, primjerice, Dark Knight bio vrhunski film, vjerojatno ćete poželjeti pogledati i neki film na čijem plakatu stoji leđima okrenuti Dolph Lundgren i zamišljeno gleda u daljinu. A to da li je film dobar ili nije, nije važno, jer već ste kupili kartu.
“Okrenut leđima i totalno cool” – ovako bi i domaće drame izgledale privlačno
“Naočale” – glavni lik je inače ok, ali kad stavi naočale, postaje legenda
“Vatreno” – samo je jedna vatrena linija na plakatu dovoljna da poželite pogledati neki od ovih filmova
“Nešto preko očiju” – tajne, prijevare i laži… i možda poneka kinky seksualna igrica
“Slova preko lica” – ono što piše preko lica je važnije od onih koji glume. Čak je i Rambo veći od Stallonea!
“Znakoviti pogledi” – ovdje vas čekaju drame, romanse, intrige i dvominutni, duboki pogledi u kameru
“Na klupici” – netko će u jednom trenutku sjesti na klupicu i to će biti ključan dio filma
“Veliko plavetnilo” – rezervirano za dokumentarce o prirodi i filmove s (morskim) životinjama
“Oko” – još kada se i sam film zove “Oko”, prilično je jasno što vas čeka
“Svi smo u krevetu” – šašave romantične komedije je najbolje najaviti neugodnim pogledima u bračnoj postelji
“Raširene noge” – sexy, ženske, raširene noge u prvom planu i muška publika je zagarantirana
“Leđima naslonjeni jedno o drugo” – omiljena poza Matthewa McConaughya