Film i TV

da je bar marketing uvijek ovakav

Aside Banners

Morate pogledati vrhunski kratki film o gluhonijemom plesaču koji je osvojio nagradu na Tribeca Film Festivalu!

Piše , Objavljeno

Tribeca Film Festival je objavio kako je kratki film Chris Fonseca: Keep It Moving osvojio Tribeca X nagradu koja se dodjeljuje za izvrsnost u kreativnom, originalnom i autentičnom pripovjedanju koje je sponzorirano od strane branda. Brand iza ovog filma je Smirnoff Ice i tako su pobijedili, među ostalom konkurencijom, i BMW-ov film The Escape u kojem glumi Clive Owen, a režirao ga je Neil Blomkamp.

Jedna članica žirija, Jenna Lyons, je izjavila kako je film rezonirao s čitavom grupom, kako je poruka nevjerojatno važna – a izražena je kroz divne prizore i jedinstvenom igrom zvuka koja je omogućila gledateljima da na trenutak pokušaju zamisliti kako je to živjeti u Chrisovom svijetu.

U konkurenciji za Tribeca X nagradu je bilo prijavljeno gotovo 600 filmova i time je uspjeh ovog filma samo veći.

Ovakva ostvarenja su razlog zašto ne trpimo prosječne i nemaštovite video reklame, a i dokaz su kako je moguće ponuditi kvalitetan sadržaj i platformu filmašima da ispričaju važne priče.

“Deaf world is really small. It’s hard to find a deaf role model”

<3

TAGOVIbrand kratki film marketing ples

Komentiraj