Mix

Novi kraljevi kino-blagajni: „Dungeons & Dragons” srušili Johna Wicka s trona

John Wick 4 naslovna
John Wick 4 naslovna Foto: Youtube Screenshot
Film „Dungeons & Dragons: Poštenje među lopovima” je u svom premijernom vikendu prikazivanja nadmašio četvrto poglavlje Johna Wicka na američkom tržištu sa zaradom od 38,5 milijuna dolara.

Adaptacija popularnog tabletop RPG-a je debitirala iznad očekivanja zahvaljujući pozitivnim recenzijama i preporukama. I gledatelji i kritičari su zaljubljeni u ovaj film.

Budžet produkcije filma je iznosio 150 milijuna dolara — i to prije marketinške kampanje pa prodaja ulaznica mora ostati na zadovoljavajućoj razini u idućim tjednima. Ako je suditi po recenzijama i reakciji publike, ovaj film bi mogao dugo zarađivati u kinima.

„Budući da je film koštao 150 milijuna dolara, treba da izvrsno prođe na stranom tržištu da bi bio profitabilan i postao franjšiza”, kaže David A. Gross iz Franchise Entertainment Researcha.

Adaptacija “D&D” filma još je jedan korak naprijed za Hollywood koji već godinama prenosi igre na veliki ekran, ali u posljednje vrijeme im ide sve bolje. Nekoć znana kao „kletva adaptacije videoigara” više nema toliku moć nad Hollywoodom. Uncharted je bio mlaki promašaj, ali Sonic je bio simpatičan, a uskoro dolazi Ghost of Tsushima.

„Dungeons & Dragons” je fantasy film za cijelu obitelj (čega je potvrda i ocjena PG-13), a prati šarmantnog lopova (Chris Pine) i grupu neobičnih pustolova (Michelle Rodriguez i Regé-Jean Page) koji pokušavaju ukrasti izgubljeni artefakt.

„John Wick Chapter 4” je ovog vikenda pao na drugo mjesto sa zaradom od 28,2 milijuna dolara, usprkos dobrim reakcijama i publike i kritike. U pitanju je ipak četvrti film u franšizi koju možda ne prate svi od početka, a nove gledatelje vjerojatno odbija i trajanje filma od gotovo tri sata. Ako pak imalo razmišljate — nemojte! Johna Wicka treba gledati čak i ako niste nijednog prije. Remek djelo akcijskog žanra. Je li za cijelu obitelj? Ako vam familija voli krv, onda može.

A i realno… Film je zaradio već preko 240 milijuna dolara na globalnom tržištu, past će još koji dolar.

Na trećem mjestu je religijski film His Only Son s 5,5 milijuna dolara. Relativan uspjeh filma se svakako može pripisati preduskršnjem razdoblju, ali i vjernoj publici (badum-ts) koja ne propušta popratiti vjerske filmove u kinima.