Mix

S RAZLOGOM! Top Gun: Maverick i u drugom vikendu prikazivanja masno zarađuje

Top Gun
Top Gun Foto: Youtube Screenshot
Top Gun: Maverick je imao nevjerojatnu premijeru na sjevernoameričkom tržištu, a još jednom je dokazano da postoje filmske zvijezde koje mogu dovući stražnjice u kino-sjedala. Tom Cruise je jedna od tih zvijezda, dokazano i provjereno. Uspjeh Mavericka je još veći kad uzmeš u obzir kako film nema nikakve veze sa superjunacima. Mi smo oduševljeni filmom, a brojke pokazuju da nismo jedini.

U drugom vikendu prikazivanja je zaradio novih 86 milijuna dolara, što je pad od svega 32.1 posto u odnosu na vikend ranije. Uspjeh je tim veći što čak i Marvelovi blockbusteri u drugom vikendu prikazivanja dožive pad od pedesetak posto. Oduševljenje publike i kritike je itekako pomoglo prijemu filma, dovoljno govori ocjena od 97 posto na Rotten Tomatoesu. Na međunarodnom tržištu film također dobro kotira, sa dosadašnjom zaradom od 257 milijuna dolara – a to je čak i bez Rusije i Kine u kojima film nije prikazan.

U nepunih dva tjedan, Paramount je bogatiji za 500+ milijuna dolara i mogu itekako biti zadovoljni svojom odlukom o čekanju pogodnog trenutka za premijeru filma u kinima.

Na drugom mjestu se još uvijek drži Doctor Strange in the Multiverse of Madness. Zarada se ne može uspoređivati s Top Gunom, svega 9.3 milijuna dolara na domaćem tržištu. To neće previše razočarati Marvel i Disney s obzirom da je film dosad uprihodio 909.4 milijuna dolara.

Na trećem mjestu se nalazi animirani film The Bob’s Burger Movie sa zaradom od 4.5 milijuna dolara, a na četvrtom još jedan animirani film The Bad Guys koji nas je iznenadio i oduševio. Film o lopovima koji se trude postati uzorni građani je uprihodio 3.3 milijuna dolara proteklog vikenda, a ukupna zarada diljem svijeta iznosi pristojnih 218.3 milijuna dolara što je odlična brojka za originalni animirani film koji nema veze sa stripovima, Disneyjem i Pixarom.

Jurassic World Dominion je doživio premijeru na petnaest međunarodnih tržišta, a zaradio je 55.4 milijuna dolara. Iako je drugi dio Jurassic Worlda ostavio gorak okus u gotovo svačijim ustima, nema sumnje kako će film biti hitčina kada se pojavi na američkom tržištu u srpnju.