Mix

Seth Rogen iskreno o Oscarima “Možda ljude nije briga”

Seth Rogen
Seth Rogen Foto: Youtube Screenshot
Seth Rogen i Paul Rudd su smućkali reklamu za Super Bowl, ali nisu jedini, Arnold Schwarzenegger ima jednu sa Salmom Hayek. Tijekom intervjua za Business Insider Rogen je pričao o reklami, ali je iskomentirao da ljudima više uopće nije stalo do dodjele Oscara.

“Ne kužim zašto ljudi koji su u filmovima brinu o tome brinu li drugi ljudi o nagradama koje dodjeljujemo sami sebi. Možda ljude nije briga. Mene ne zanima tko dobiva automobilske nagrade. Nijedna druga industrija ne očekuje da će svima biti stalo do nagrada kojima se obasipaju. Možda ljudima uopće nije stalo. Možda im je bilo stalo jedno vrijeme i sada ih više nije briga. Zašto bi ih bilo briga?”

Gledanost dodjele Oscara opada posljednjih nekoliko godina. Prošlogodišnju dodjelu je pratilo samo 9.23 milijuna gledatelja (te brojke se mogu pripisati pandemiji, ali opet…) dok je broj gledatelja u 2020. bio za 51 posto veći – 18.69 milijuna.

Dodjelu 2019. godine je gledalo čak 29.6 milijuna kućanstava. Čini se da stvarno interes blijedi. Zašto?

Pa Akademija je nebrojeno puta napravila grešku u koracima. Manjak različitosti u nominacijama, ignoriranje crnačkih autora, glumaca i priča, nasjedanje na filmove koji su klasični mamci za Oscare (sorry, Green Book!), žmirenje na razvoj filmova… Trebaju li samo ozbiljni filmovi biti nominirani za najbolje filmove? Samo teške priče i neizbježne drame?

Čak se i Jimmy Kimmel, nekadašnji voditelj dodjele, pobunio i komentirao kako je posljednji Spider-Man, onaj naziva No Way Home trebao biti barem nominiran. O njegovoj pobuni smo pisali OVDJE.

Ako nas pitaš, u Akademiji su potrebne neke promjene. Svejedno ćemo popratiti dodjelu, očito je da nam je stalo, ali isto tako razumijemo zašto svijet polako diže ruke od ovog “događaja godine”.