Mix

Tomorrow War je najpopularniji film na streamingu i torrentima. Da ga j***š, ne znam zašto

Tomorrow War (1)
Tomorrow War (1) Foto: Youtube Screenshot
Sometimes the future will catch you by surprise. #TheTomorrowWar is the #1 STREAMING MOVIE in America! pic.twitter.com/AAE7LSdOMl

Najpopularniji je jer je novi. I jer glumi Chris Pratt. I jer smrdi na blockbuster, ali uopće nije. I jer Black Widow još nema na streamingu. Ni na torrentima.

Amazon Prime je imao neke solidne serije, a i u posljednjih nekoliko godina su snimili kvalitetne filmove – to su uglavnom ozbiljnije priče koje se bave međuljudskim odnosima. Od blockbustera? Ništa. Čak i Without Remorse s Michaelom B. Jordanom prema književnom predlošku Toma Clancyja je bio tugica. Očekivao sam puno kada su najavili The Tomorrow War. Zvučao je obećavajuće. SF film s Chrisom Prattom u glavnoj ulozi, a uz njega glumi i J.K. Simmons? Vikao sam “može” i “yes, please”.

Osim trailera, nisam skužio nikakvu promociju za film. Tek prilikom istraživanja za ovaj članak sam naletio na promociju u Japanu koja je fantastična. Izvanzemaljac u kamionu. Prekrasno.

I to je valjda najbolja stvar vezana za ovaj film. Tu dobre stvari staju.

Ovo je film koji je pri vrhu streaming lista otkad je izašao, sigurno je najgledaniji Amazon Prime projekt (jer je friško), a i na torrent siteovima jako dobro kotira gdje je na samom vrhu top 100 lista u svim dostupnim kategorijama. Da bar imam tehnologiju kojom bih mogao obavijestiti ljude da bacaju vrijeme i promet. Sva sreća, većina čovječanstva je na flatrateu, ali, ironije li s obzirom na radnju filma, vrijeme ne možeš vratiti.

Premisa se činila okej – dolaze vojnici iz budućnosti koji biju neki teški rat protiv izvanzemaljaca. U budućnosti nema dovoljno ljudi, ostalo ih je svega 500 tisuća pa “evo nas u 2022. godini, trebamo vašu pomoć da se teleportirate u budućnost i borite se za budućnost vaše djece”.

Ti vojnici iz budućnosti su se pojavili tijekom finala svjetskog prvenstva 2022. gdje igraju Brazil i SAD (SAD, lol). Utakmica je izgleda kao HNL derbi Hajduka i Dinama, a ne kao finale Svjetskog. I veličanstvenije izgleda bakljada na Poljudu nego maglica izrađena od specijalnih efekata kroz koju su se pojavili ti vojnici. Chris Pratt glumi bivšeg vojnika, muža, oca i profesora biologije. U jednom trenutku i njega regrutiraju. Da ne duljim, bace ga trideset godina unaprijed da se bori.

Budućnost? Potpuno propuštena prilika. Osim ideje u samom početku, budućnost je potpuno nezanimljiva. Puno pucnjave. Previše pucnjave. Vanzemaljci su iznenađujuće okej napravljeni iako me podsjećaju na mješavinu svega dosad viđenog – demigorgona iz Stranger Thingsa, čudovišta iz Quiet Placea i xenomorpha iz Aliena. Film traje 2 sata i 19 minuta. Imao sam osjećaj kao da traje 3 sata. Previše svega. Možda bi bio dobar da smo dobili sat i po vremena kondenzirane akcije. Kao da je sat i po vremena trajao uvod u samu radnju prije nego se dogodilo nešto značajno. Čak i neki emotivni trenuci koji uključuju oca i kćer su propustili svoju priliku da ostave učinak na gledatelja – MENE! Inače sam lik koji bez beda cmolji na filmove i na najmanje sitnice, ali nisam osjećao ništa prema likovima. Baš ništa.

Ima i ovakvih likova koji nemaju kontakt sa stvarnosti pa im je ovo vrhunski film.

Okej, kužim da smo subjektivni kad su filmovi u pitanju, ali koliko si malo “nagledan” da ti ovo može biti dobar film?

O paradoksima putovanja kroz vrijeme neću ništa, ima toliko rupa kojima se film uopće nije posvetio. Ovo ni nije ozbiljan film – što mi je žao jer sam se nadao. Oh kako sam se nadao. Pogotovo kad sam krajem prošlog tjedna na Novoj naletio na Čuvare galaksije. Mislio sam da će mi to biti savršeno zagrijavanje za Tomorrow War. Što danas mislim? Radije bih da sam samo opet pogledao Čuvare galaksije, film koji ima puno više duše, zapleta i ideja.

Nastavak ne očekujem. Tomorrow War je izgledao kao skupi TV film, u rangu produkcije SyFy kanala. Bio je bolji od običnih TV filmova, ali efekti nisu bili dovoljno dobri za “idem u kino” razinu efekata. Moram li dodati da se moja djevojka ustala u pola filma s još jednim dodatnim argumentom zašto ja ne trebam birati filmove koje gledamo? Hvala puno, šefe Bezose.