srećica
Vikend kino report: remake francuskog remek-djela na vrhu, a Aquaman prešao milijardu dolara

Lijenost nas je oprala, slabo smo radili vikend kino reportove u posljednje vrijeme. Dok smo mi bili prvoklasni ljenivci, Aquaman je marljivo radio i zgrtao novac, on je možda i najveća box office priča blagdanskog perioda koja se itekako prelila u (n)ovu godinu.
Osim Aquamana, ovog vikenda se istaknuo i The Upside – američki remake francuske komedije Intouchables o kvadriplegičaru koji pronađe posve atipičnog njegovatelja je zaradio 19.59 milijuna dolara.
.
Američki remakeovi su najčešće teški promašaji, pitajte Spike Leeja za remake korejskog old boya, ali čini se da je publika našla vrijednost u ovoj toploj priči, a svakako je pomogao i casting. Bogataša u kolicima glumi Bryan Cranston, a ulogu njegovatelja je dobio Kevin Hart koji očito još uvijek ima zvjezdanu i magnetsku moć privlačenja ljudi u kino usprkos kontroverzama vezanim uz njegovo ime posljednjih nekoliko tjedana zbog kojih je i ostao bez gaže vođenja dodjele Oscara.
Na drugo mjesto je pao Aquaman, ali Warner Bros. neće previše plakati. Film je na domaćem tržištu zaradio 17.26 milijuna dolara, a globalna zarada je u ovom trenutku na 1.02 milijarde dolara. Svakako je pomogao i launch u Kini koji je rezultirao s 287 milijuna dolara, a još je preostala premijera u Japanu koja će se odigrati tek 8. veljače.
Aquaman je prvi film iz DC-evog proširenog svemira koji je prešao čarobnu brojku od milijarde dolara, a od svih DC-evih adaptacija ispred njega je samo još Nolanov The Dark Knight Rises s 1.08 milijardi dolara. Neka se tamni vitez uzdigao, predviđamo njegov pad u narednih nekoliko tjedana.
Sony dominira od trećeg do petog mjesta.
.
Na trećem mjestu je obiteljski film A Dog’s Way Home s 11.3 milijuna dolara, a na četvrtom nam je omiljeni animirani superjunački film svih vremena (a kao klinci smo gledali Batmana u Maski fantazme!) Spider-Man: Into the Spider-Verse s novih 9 milijuna dolara.
Globalna zarada je već iznad 300 milijuna dolara, odličan rezultat koji će ohrabriti Sony da nastavi s ovakvim projektima. Sjećamo se prve fotke u kojoj Miles Morales nosi Air Jordanice, puno je vremena prošlo, drago nam je da smo ovo mogli iskusiti u kinima.
Na petom mjestu se smjestio Escape Room s 8.9 milijuna dolara.
Idući tjedan će se u prvih pet ugurati M. Night Shyamalanov Glass, nastavak hitova Unbreakable i Split. Kritika je neodlučna, ali mi ćemo ga pogledati čim prije. Moramo.
.