Aside Banners

Filmski kino-kolovoz: Napokon gledamo ‘Suicide Squad’ i obećavajući ‘Nerve’

Izgleda kako su se veliki blockbusteri istrošili u lipnju i srpnju, jer nam slijedi prilično sušan i ne pretjerano atraktivan kolovoz. Ali da se i tu pronaći nešto za svakoga!

Suicide Squad (Odred otpisanih)

suicide

Početak prikazivanja: 04.08.2016.

Čini nam se kako ovaj film čekamo već godinama, a količina raznih trailera, najava, intervjua, TV spotova, isječaka i drugog materijala je bila toliko pretjerana u proteklih šest mjeseci da već ozbiljno razmišljamo o tome da jednostavno odustanemo i nikada ne pogledamo Suicide Squad. Šalimo se, naravno, takvo svetogrđe ne dolazi u obzir, a nekako se nadamo kako bi ekstravaganza Davida Ayera mogla spasiti do sada prilično slabu ljetnu blockbuster sezonu. Veselimo se ponovno vidjeti Jokera u, kako za sada izgleda, vrlo osebujnoj ekranizaciji Jareda Leta, a i sitnice poput polugole utegnute Margot Robbie i potencijalno prve uloge Jaija Courtneya koja neće biti totalna katastrofa znače uistinu puno!

Cell (Mobitel)

cell

Početak prikazivanja: 11.08.2016.

U kolovozu vjerojatno nećemo gledati najbolji film godine, ali mogli bismo uloviti najgori. Ili barem jedan od najgorih! Cell je tako skupio uvijek zadivljujućih 0% na Rotten Tomatoes, a niti na drugim stranicama s kritikama ne stoji nimalo bolje, pa se s pravom smatra jednim od najvećih sranja u 2016. Nije to nimalo čudno, s obzirom da glavnu ulogu tumači John Cusack, dobar znak lošeg filma (barem zadnjih 10-ak godina), a uz njega se pojavljuje posvuduša Samuel L. Jackson. Inače, radi se o ekranizaciji manje poznatog istoimenog romana Stephena Kinga u kojem apokalipsa dolazi putem mobitela. Ćorak…

Pete’s Dragon (Pete i zmaj)

pete

Početak prikazivanja: 11.08.2016.

Još su davne 1977. godine snimili prvu verziju priče o malom siročiću Peteu i njegovom jedinom prijatelju, zmaju Elliottu, a iako se radilo o vrlo zanimljivoj i poprilično originalnoj kombinaciji igranog i animiranog filma (zmaj je bio animiran), ipak nije ostvario neki žešći uspjeh. Sada ga je u ruke uzeo David Lowery koji je uspio prodati svoju ideju Disneyu, a moderne tehnologije su mu omogućile da radi što god želi. Uz par jačih glumačkih imena poput Roberta Redforda i Bryce Dallas Howard te slatkog zmajeka, mogao bi Pete’s Dragon završiti kao jako dobar ljetni film.

The Shallows (Opasnost iz dubine)

shallows

Početak prikazivanja: 18.08.2016.

Jedno od najvećih iznenađenja ovog ljeta je svakako mikrobudžetni horor The Shallows, koji je uspio zaraditi finih 60-ak milijuna dolara iako je koštao svega 17 milja. Možda je dobro što ga u kinima možemo gledati tek u drugoj polovici osmog mjeseca, jer da se pojavio ranije vjerojatno bismo imali traume od morskih pasa i na moru ne bismo išli više od dva metra od plaže. Premisa filma je jednostavna: mlada surferica Nancy (Blake Lively) se nađe nasukana na malenoj stijeni svega par stotina metara od obale, ali problem predstavlja morski pas koji kruži oko nje. Sat i pol vremena čiste tenzije!

Skiptrace (Skiptrace)

skiptrace

Početak prikazivanja: 18.08.2016.

Dugo nismo imali prilike vidjeti nešto od Jackieja Chana (barem ne na velikom platnu), a stari se majstor pokušava vratiti pomalo klasičnom buddy komedijom Skiptrace, u kojoj udružuje snage s Johnnyem Knoxvilleom. Sama priča nije nimalo originalna, ali ovaj bi dvojac mogao složiti vrlo zanimljivu i zabavnu akcijsku komediju, a kada se tome pribroje i prekrasni krajolici središnje i istočne Azije te znalačka režija Rennya Harlina (čovjek koji stoji iza takvih klasika kao Umri muški 2 i Cliffhanger), nemamo zašto odbiti odlazak u kino!

The Secret Life of Pets (Tajni život ljubimaca)

pets

Početak prikazivanja: 18.08.2016.

Još jedan film koji je iznenadio ove ljetne sezone je svakako crtić The Secret Life of Pets, koji je na svojih 75 milijuna dolara budžeta već natukao preko 330 milijuna zarade. Nije to Disney produkcija, što se vidi iz svakog kadra, ali gledatelje se da kupiti slatkim životinjama koje se nalaze u blesavim situacijama, tako da je to svakako jedan od glavnih razloga ovako dobre prođe. Na žalost, čini se kako ćemo u domaćim kinima moći gledati samo sinkronizirane verzije što je prava šteta, jer vjerujemo kako su Louis C.K., Kevin Hart, Eric Stonestreet i ostatak ekipe svojim glasovima ipak dali određeno bogatstvo koje naši glasovni glumci ne mogu dosegnuti.

Bad Moms (Zločeste mame)

Bad Moms trailer

Početak prikazivanja: 18.08.2016.

Ovaj smo mjesec izgleda u deficitu s komedijama, a to bi trebao ispraviti film Bad Moms, svojevrsna ženska verzija Mamurluka koju, slučajnosti li, radi ista ekipa. No umjesto pijanih i nadrogiranih budaletina, ovaj će put kaos i zabavu svog života proživljavati tri mlade majke koje samo žele malo odmora i preuzimanja svojih života u svoje ruke. Mila Kunis, Kathryn Hahn i Kristen Bell su te “zločeste mame”, a njihove će zaklete neprijateljice biti Christina Applegate i Jada Pinkett Smith. U svakom slučaju izgleda taman toliko zanimljivo da ti ne bude žao potrošiti 30-tak kuna na kino ulaznicu, ali ipak nedovoljno da bi ga iščekivao na rubu stolice ili čekao u redu za karte.

Ben Hur (Ben Hur)

ben hur

Početak prikazivanja: 25.08.2016.

Postoje određeni filmovi koji su toliko dobri da nitko nikada ne bi smio niti pomisliti da radi nekakvu obradu, a jedan od takvih je svakako Ben Hur iz 1959. godine. Nema osobe koja se barem malo kuži u film koja neće reći kako se radi o remek-djelu, a iako to nije nikakav pokazatelj, 11 Oscara to i dokazuje. I onda se gotovo 60 godina kasnije pojavi jedan tamo blesavi Timur Bekmambetov, čovjek koji u svom rezimeu ima i takve idiotarije poput Abraham Lincoln: Vampire Hunter, i odluči napraviti SVOJU verziju ovog klasika. Ajde barem da to izgleda na nešto ili da ima neki novi kut gledanja na priču, ali ovako… njušimo jednu od najvećih katastrofa ovog ljeta!

Nerve (Nerve)

nerve

Početak prikazivanja: 25.08.2016.

Za kraj mjeseca nam dolazi jedna malena poslastica o kojoj se nije puno pričalo, ali dobiva momentum i svakako bi moglo biti jedno od najugodnijih iznenađenja mjeseca. Nerve je prava zeitgeist priča o utjecaju tehnologije, medija i društvenih mreža na naivne pojedince, a sve to u svijetu koji neodoljivo podsjeća na kultni The Game. Emma Roberts i Dave Franco glume dvoje neznanaca koje spoji virtualna igrica u kojoj ekipa “igračima” daje određene zadatke, ali stvari vrlo brzo izmiču kontroli i igra postaje borba za život. U svakom slučaju, bolje nego Ben Hur!

TAGOVIblockbuster film hitovi kino kolovoz spektakl