Banner 300

Filmski kino-ožujak: Hrpa nastavaka i animiranih filmova u sjeni spektakla ‘Batman v Superman’

Sezona Oscara je završena, Leo je napokon dobio taj zlatni kipić, a naša se planeta nastavlja okretati. Evo što nas čeka u veselom ožujku!

Gimsby ((Ne)profesionalac)

grimsby

Početak prikazivanja: 03.03.2016.

Sacha Baron Cohen nije imao vlastiti film još od Dictatora davne 2012. godine, a iako se tu i tamo pojavio u nekoj sporednoj ulozi, nije to bilo ono što smo očekivali od čovjeka koji nam je donio Ali G-a i Borata. Grimsby je maleni odmak od onoga na što smo navikli kod Cohena, ali opet na tragu njegove nevjerojatne metamorfoze u najbizarnije likove ikada. Ovdje glumi britanskog huligana koji pomaže svom bratu špijunu (Mark Strong) da spasi svijet, a glavni je mamac za gledatelje scena koja je navodno toliko šokantna, da ćete se trgati od smijeha i u isto vrijeme sklanjati pogled od gađenja!

Chocolat (Čokolada)

chocolat

Početak prikazivanja: 03.03.2016.

Francuski redatelj Roschdy Zem je mnogo poznatiji po svojim glumačkim angažmanima, ali izgleda kako je sada odlučio pokazati kako se dobro snalazi i iza kamere. U filmu Chocolat se bavi nevjerojatnim usponom i čudnim životnim putevima klauna imena Chocolat, koji je krajem 19. stoljeća postao prvi priznati i poznati crni klaun u Francuskoj. Iako se hrva s ozbiljnim temama i baca velike migove na suvremenu situaciju što se tiče rasizma, Chocolat to čini na poznati francuski način: sa zdravom dozom humora i mnogo šarma. Omar Sy i James Thierrée su izvrsni u glavnim ulogama, što ju uz sve već prije napisano, sasvim dovoljan razlog za odlazak u kino.

Zootopia (Zootropola)

zootopia

Početak prikazivanja: 03.03.2016.

Disney je ponovno upogonio sve svoje studije diljem svijeta i uložio hrpu love u novi animirani film, a kako stvari trenutno stoje, izgleda kako će im se i ovaj put to isplatiti. Zootopia već sada kotira kao jedan od najvećih crtića godina, a namjera njezinih tvoraca jest stvoriti Frozen fenomen za 2016. godinu. Priča o antropomorfičnom društvu u kojem životinje žive u modernoj gradskoj utopiji ima sve ono što treba da postane hit: hrpu slatkih i smiješnih životinja, laganu krim-priču shvatljivu i onim najmlađima, šarenilo i nabrijanu akciju te poneku foru namijenjenu odraslima… eto, tek toliko, da niti njima ne bude dosadno.

S one strane (S one strane)

s one strane

Početak prikazivanja: 10.03.2016.

Ako ste misli da se radi o još jednom dosadnom, napornom, sporom, tmurnom, depresivnom i nezanimljivom hrvatskom filmu kojeg će u kinima pogledati ukupno 42 ljudi, niste se nimalo prevarili. Zrinko Ogresta nas kao i svaki put odvodi u svijet totalnog jada i čemera u kojem jedna sasvim obična žena (Ksenija Marinković) biva progonjena od strane duhova prošlosti, odnosno tipa koji ima duboki glas, govori jako sporo i treba mu pola filma da napokon kaže ono što želi, a to je tajna kakvu svijet nije vidio. Preporučamo da novce koje biste inače dali za kartu radije uložite u nešto korisnije, tipa bacanje u vodoskok u nadi da će vam se ispuniti želja da Hrvati prestanu snimati ovakve filmove. Ili recimo možete odvesti svoju curu/dečka da pogleda S one strane i nakon te muke joj/mu reći: “Eto vidiš sad da ima gorih stvari u svijetu nego činjenice da prekidam s tobom!

The Divergent Series: Allegiant (Trilogija Različita: Odana)

allegiant

Početak prikazivanja: 10.03.2016.

Što ovo još ide? Gleda li itko uopće ove filmove? A valjda gleda, pošto je Allegiant ukupno treći nastavak i kao i mnogi drugi young-adult serijali, podijeljen u dva dijela. Lakoperni SF namijenjen prvenstveno tinejdžerima ima naizgled atraktivnu i zanimljivu priču, a one koji ne puše te Hunger Games gluposti možda privuće uistinu jaka glumačka postava, koju predvode Shailene Woodley, Miles Teller, Ansel Elgort, Jeff Daniels i Naomi Watts. Ajde, ne čini se toliko loše, ali svakako bi trebalo prije pogledati prva dva dijela.

Kung Fu Panda 3 (Kung Fu Panda 3)

kung

Početak prikazivanja: 17.03.2016.

O Kung Fu Pandi 3 znamo sve što trebamo znati: treći dio popularne franšize o… pa… pandi koja “zna” kung fu, vjerojatno jedini projekt koji Jacku Blacku donosi neku lovu i zasigurno posljednji nastavak ovog serijala. Naime, film u kinima igra već dobrih mjesec dana, a zarada diljem svijeta je bijednih 300-tinjak milijuna dolara, što je duplo manje od prva dva nastavka. Iako se radi o sasvim solidnom crtiću kojeg i publika i kritika uglavnom vole, izgleda kako su se gledatelji pomalo zasitili istih likova i situacija, tako da će gledanje ovog film biti vjerojatno i posljednji oproštaj od simpatičnog i nespretnog medvjeda Poa.

London Had Fallen (Pad Londona)

london

Početak prikazivanja: 17.03.2016.

Iako nije zaradio neku pretjerano veliku lovu, Olympus Has Fallen je bio sasvim solidan i zanimljiv akcijski filmić. Tri godine nakon njega pomalo nam neočekivano dolazi London Has Fallen, nastavak s gotovo identičnom radnjom i likovima, samo što je lokacija ovaj put London, a negativac neki random terorist koji želi zavladati svijetom. Aaron Eckhart glumi predsjednika SAD-a, a Gerard Butler njegova tjelohranitelja koji će učini sve da spasi svog poslodavca. Sudeći po traileru, ovaj film izgleda kao teška nebuloza, ali to ne znači kako se ne možemo zabaviti i uživati u eksplozijama, nabrijanoj akciji i situacijama koje ruše sve poznate zakone fizike i vjerojatnosti.

Batman v Superman: Dawn of Justice (Batman v Superman: Zora pravednika)

BATMAN v SUPERMAN

Početak prikazivanja: 24.03.2016.

Treba li uopće naglašavati kako je najiščekivaniji film mjeseca (a možda i cijele prve polovice godine) Batman v Superman: Dawn of Justice? Prvi put da se dva najjača junaka DC-a nalaze jedan nasuprot drugoga na velikom platnu (barem u ozbiljnijoj filmskoj verziji), prvi put da vidimo Bena Afflecka u ulozi Batmana, prvo pojavljivanje nove Wonder Woman i Aquamana, vatreno krštenje Doomsdaya, Jesse Eisenberg kao Lex Luthor, novi Batmobil, mogućnost pojavljivanja nekih drugih likova iz Justice League svijeta… ufff, Zack Snyder je složio pravi poklon-paket koji nas u isto vrijeme veseli, ali i plaši. Hoće li toliko svega ipak biti previše? Ne sumnjamo da će biti audio-vizualna perfekcija, a ako uspiju složiti priču barem jednako kvalitetnu kao onu Man of Steela, mi ćemo biti zadovoljni. Team Batman!

Eye in the Sky (Pogled s neba)

eye

Početak prikazivanja: 24.03.2016.

Eye in the Sky je svojevrsna crna ovca ovog mjeseca jer se o ovom filmu najmanje govori, ali to ne znači kako ga treba propustiti. Intrigantna ratna triler-drama bavi se itekako aktualnom temom dronova i odgovornosti onih koji pilotiraju njima, a veliki su bonus prilično jaka imena u glavnim ulogama, poput Helen Mirren i Aarona Paula. Također, valja napomenuti kako je ovo jedna od posljednjih uloga nedavno preminulog Alana Rickmana, tako da može biti idealna prilika za još se jednom oprostiti od tog velikog umjetnika.

10 Cloverfield Lane (10 Cloverfield Lane)

clover

Početak prikazivanja: 31.03.2016.

J.J. Abrams je 2008. godine napravio pravo malo čudo Cloverfieldom, filmom koji je samo producirao, ali i pokazao svima kako se radi kvalitetna i intrigantna marketinška kampanja i promocija za jedan spektakl. Nije zanemarivo kako je film na kraju ispao vrlo dobar, ali nas je pomalo iznenadilo da osam godina nakon njega dolazi i svojevrsni nastavak, 10 Cloverfield Lane. Zapravo, promocija ovog naslova je toliko kriptična da je teško skužiti o čemu se uopće radi i kako je sve to povezano s Cloverfieldom, ali sviđa nam se i sigurno ćemo ga pogledati!

My Big Fat Greek Wedding 2 (Moje grčko vjenčanje 2)

greek

Početak prikazivanja: 31.03.2016.

Mjesec završavamo još jednim nastavkom, i to filmom My Big Fat Greek Wedding 2. Prvi je dio bio neočekivani megahit davne 2002. godine kada je na budžetu od svega 5 milijuna dolara i uz relativno nepoznatu glumačku postavu diljem svijeta digao nevjerojatnih 370 milijuna godina i postao jedna od najprofitabilnijih priča u povijesti filma. Glavne zvijezde originala, Nia Vardalos i John Corbett, kasnije nisu napravili ništa niti blizu toliko kvalitetno i unosno, pa će sada pokušati povratiti staru slavu dobro prokušanim receptom. Sumnjamo kako publika još uvijek puši takve stvari, ali opet, naše majke i očevi, ujne, tetke i bake možda pohrle u kino dvorane!

TAGOVIfilm hit kino mjesec ožujak spektakl zabava