Banner 300

Filmski kino-travanj: Zatišje pred oluju uz nekoliko mogućih iznenađenja

Travanj je svakako jedan od najslabijih mjeseci što se tiče kino ponude, ali i takav nam nudi nekoliko naslova koje nikako ne smijemo propustiti!

The Boss (The Boss)

boss

Početak prikazivanja: 07.04.2016.

Posljednja suradnja redatelja/scenarista Bena Falconea i njegove žene, glumice Melisse McCarthy nije prošla baš najbolje, kako zaradom tako niti kod kritike i gledatelja, ali oni ipak nastavljaju dalje novim projektom. Tammy je bio možda malo previše bizaran za mainstream publiku, pa su sada odlučili krenuti malo laganijim putem te u film ubaciti ljubimicu publike Kristen Bell i hrpu slatkih djevojčica, a koncept o milijarderki koja biva osuđena na zatvor i lišena svog svog bogatstva te primorana krenuti s dna svakako izgleda kao nešto vrijedno gledanja. Ipak, ne nadamo se previše!

Eddie the Eagle (Eddie zvan Orao)

028A1389.CR2

Početak prikazivanja: 14.04.2016.

Iako se trebao početi prikazivati još prije mjesec dana, Eddie the Eagle je pomaknut za sredinu četvrtog mjeseca, što nimalo ne utječe na njegovu privlačnost kod gledatelja. Radi se u uistinu kvalitetnom i zabavnom filmu o jednom od najneobičnijih sportaša ikada, Britancu Michaelu Edwardsu, totalno nesportskom tipu koji je bio spreman učiniti sve kako bi došao do Olimpijskih igara. Taron Egerton je izvrstan u ulozi naslovnog junaka, a svoj obol daje i Hugh Jackman kao bivša velika nada skijaških skokova, a sada samo tužni pijanica s nedosanjanim snom.

Hardcore Henry (Hardcore Henry)

hardcore

Početak prikazivanja: 14.04.2016.

Naslov koji bi svakako trebao biti najveća poslastica ovog tjedna, Hardcore Henry donosi pravu malu revoluciju u svijet filma time što je prvi koji je u potpunosti snimljen point of view stilom, tojest iz perspektive samog junaka. Iako je postajala bojazan kako će se raditi samo o triku koji brzo dosadi, prve kritike pokazuju kako ova nabrijana akcijska ludorija ima za ponuditi puno više nego što se na prvu čini. Čak i ako ne volite ovakvu vrstu filma (brutalnost je njegova bitna komponenta), treba cijeniti trud i tehničku snalažljivost koja je u njega uložena, a sigurni smo kako će biti vrhunska zabava.

The Jungle Book (Knjiga o džungli)

jungle

Početak prikazivanja: 14.04.2016.

Literarni klasik Rudyarda Kiplinga dobiva još jednu svoju filmsku ekranizaciju, a ova verzija Jona Favreaua kao svoju glavnu prednost vidi sve čari moderne tehnologije. Snimljen gotovo kompletno u filmskom studiju, novi The Jungle Book izgleda prekrasno, ali to za sobom povlači nekoliko “sitnica” koje bi ga mogle pokopati. Prije svega, odaje dojam poprilično mračnog i depresivnog naslova za klince (koji bi trebali biti glavna publika), a u zadnjih se par tjedana dosta govori o iznimno čudnom i neprirodnom načinu na koji životinje u filmu govore i kako pritom izgledaju. Hoće li publika to zanemariti i pohrliti u kina pogledati ovu filmsku verziju svevremenskog klasika, vidjeti ćemo vrlo skoro!

The Huntsman – The Winter’s War (Lovac i ledena kraljica)

huntsman

Početak prikazivanja: 21.04.2016.

Iako je Snow White and the Huntsman 2012. godine diljem svijeta zaradio solidnih 400 milijuna dolara, u Universalu očigledno nisu bili zadovoljni postignutim te su odlučili izbaciti sve ono što su mislili da ne valja (prije svega, Snjeguljicu koju je igrala Kristen Stewart) i zadržati samo ono što je vjerojatno i primamilo gledatelje: nabildanog Chrisa Hemswortha, prekrasnu Charlize Theron i brdo atmosferične mračne fantasy akcije. U nastavku (točnije, prequelu) je glumačka ekipa podebljana s dva jaka imena, Jessicom Chastain i Emily Blunt, a iako na prvu ne nudi ništa što već negdje nismo vidjeli, svejedno se radujemo ovakvoj bezumnoj zabavi.

Everybody Wants Some (Te lude 80-e)

everybody

Početak prikazivanja: 21.04.2016.

Nakon što nas je prije dvije godine oduševio Boyhoodom, Richard Linklater se ponovno vraća u prošlost kako bi portretirao pravi američki život sasvim običnih ljudi. Ovaj su put to 80-e godine prošlog stoljeća, a Everybody Wants Some priča priču o grupi bejzbol igrača na jednom fakultetu koji zajedno prolaze tu nespretnu, ludu i zabavnu tranziciju iz djetinjstva u svijet odraslih. Droga, alkohol, djevojke i zajebancija uz malo sporta, produhovljenih poruka i klasične linklaterovske emotivnosti uz dozu nostalgije garantiraju nepretenciozan film koji će se lagano gledati i još lakše zavoljeti.

Criminal (Zločinački um)

criminal

Početak prikazivanja: 21.04.2016.

Filmovi o transplantaciji sjećanja iz jedne osobe u drugu i posljedicama kakve te SF fore donose rijetko kada uspijevaju, ali Criminal se nada kako će biti jedna od onih rijetkih iznimaka kojima će to uspjeti. Kao svoj najveći adut svakako drži fantastičnu glumačku postavu, koju među ostalima sačinjavaju Kevin Costner kao manijakalni zločinac kojem u mozak transplantiraju sjećanja nedavno preminulog agenta Ryana Reynoldsa i to kako bi saznali gdje je ovaj sakrio hakera ključnog za spas svijeta, Gary Oldman i Tommy Lee Jones kao ekipa koja nadgleda ovu operaciju, Gal Gadot kao hrabra udovica i Alice Eve kao “super što imamo Alice Eve jer je totalno hot“. Teško je reći kako će ovo biti nekakav hit, ali barem se nadamo da će biti dobar film.

Houston, We Have a Problem! (Houston, imamo problem!)

houston

Početak prikazivanja: 28.04.2016.

Uistinu zanimljiv dokumentarac slovenskog autora Žige Virca, u čijem je nastanku sudjelovala i domaća produkcija, Houston, We Have a Problem! postavlja pitanje koje se u krugovima teoretičara urote povlači već desetljećima: “Koja je prava istina oko američkog svemirskog programa i je li točno kako je NASA kupila naprednu tehnologiju za svoje letove od Jugoslavije?“. Vješto se igrajući na granici pravog dokumentarizma, mockumentary fore i čiste fikcije, ovaj film u isto vrijeme zabavlja, ali i uči nas nekoj možda malo drugačijoj povijesti (ili barem drugačijoj perspektivi iste) kroz brdo arhivskih snimaka i svjedočanstava. Ne znamo koliko će to Amerima biti zanimljivo, ali nama svakako jest!

Eye in the Sky (Pogled s neba)

eye

Početak prikazivanja: 28.04.2016.

Još jedan film koji je trebao igrati prošlog mjeseca, ali je pomaknut za kraj travnja, vjerojatno zato jer je tek nedavno krenuo igrati i u SAD-u. Na stranu pomicanja rasporeda, Eye in the Sky se čini filmom koji itekako vrijedi pogledati, a s time se slaže i kritika i gledatelji koji su to već imali prilike učiniti. Tematika odgovornosti pilota dronova i onih koji naređuju njihova lansiranja je obrađena iznimno dobro, a u glavnim ulogama briljiraju Helen Mirren, Aaron Paul i nedavno preminuli Alan Rickman. Nadamo se samo da ga ponovno neće pomaknuti, ili još gore, potpuno izbaciti iz rasporeda.

Before I Wake (Somnia)

before

Početak prikazivanja: 28.04.2016.

Iako je trebao biti vani još u rujnu prošle godine, Before I Wake se našao u limbu distribucije nakon što je njegova matična kuća, Relativity Media, podnijela zahtjev za bankrot. Ipak, izgleda kako su stvari sada riješene, a ovaj će zanimljivi horor napokon ugledati svjetlost dana. Priča se vrti oko muža i žene (Thomas Jane i Kate Bosworth) koji nakon gubitka sina posvajaju dječaka Codya (Jacob Tremblay), ali ubrzo saznaju kako malac ima neobične i zastražujuće moći: sve što sanja se i ostvaruje, a malac bome ima neke grde noćne more! Svakako će biti zanimljivo ponovno vidjeti malog Jacoba, koji nas je oduševio u genijalnom Roomu, a sudeći po traileru, niti film ne bi trebao biti loš!

TAGOVIblitz blockbuster film hit kino travanj