Jesmo ga! – The Witcher
Nakon dugo vremena i sada već uobičajenih odugovlačenja za gotovo bilo koji nestrpljivo očekivani naslov, 26. dan listopada donio je Europljanima The Witcher.
Nakon podužeg uvoda koji nas je svojom fascinantnom grafičkom dorađenošću gotovo bacio na dupe pred nama se otvorila jedna od najljepše uređenih igara u žanru FRP-a. Svaki detalj tjera vaše grafičke kartice da “kuhaju� nastojeći izvući maksimum iz onoga što su nam proizvođači htjeli prezentirati. Od samog starta bilo nam je jasno da je ova igra pomakla granice. Niti jedan FRP do sada nije izgledao ovako (možda zahvaljujući BioWare Aurora “endžinu� koji sve to pokreće), a inovativni gameplay koji na momente unosi pravu revoluciju u žanr samo dodatno pridonosi cjelokupnom dojmu.
Iako smo isprva imali zamjerke na to što sami ne možete kreirati vlastit lik, takve zamjerke ubrzo nestaju kada shvatite koliko su programeri pažnje uložili ne bi li što vjernije prenijeli kompleksnost književnog predloška.
Geralt (lik kojeg vodite) je witcher, lovac na čudovišta koji se jednog dana budi na kolima svojim starih suboraca ne znajući tko je i kako je tamo dospio. Oni mu pomažu da se prisjeti svoje slavne prošlosti, a na igraču leži zadatak vraćanja Geralta u staru formu skupljanjem iskustva koje stiče ubijanjem nemani i rješavanjem zadataka.
Sandbox princip pokazao je svoje neupitne prednosti već u prvih par sati igre, a proizvođači tvrde kako se neki vaši postupci mogu pokazati pogrešnima ili ispravnima tek nakon dvadesetak sati igre. Misija i podmisija je već na samom početku “gro� i sve djeluje obećavajuće. Borbe su dinamične i od vas traže promišljanje, ali i brze reflekse. Napredovanje kroz nivoe ispočetka djeluje komplicirano i nejasno, ali uz malu pomoć dnevnika u koji možete ući u svakom trenutku, stvari ubrzo postaju jasnije. Jednostavno nismo mogli pronaći ozbiljnijih zamjerki koliko god se trudili jer ovi Poljaci (CD Projekt) znaju što rade.
Možda je prerano govoriti nakon samo par dana na tržištu, ali bugovi su svedeni na minimum i pokazuju se samo u nekim trenucima, a u našem su slučaju vezani uglavnom za zvuk.
Idesh! preporuka:Bez riječi smo, uistinu jedan od najboljih naslova ove godine…
Konfiguracijski zahtjevi (minimum):Win XP (SP2) ili Vista, 2,4 GhZ procesor, 1GB RAM-a, grafička od 128MB (sa DX9 Vertex/Pixel shader 2.0) i 8.5GB slobodnog prostora na hardu.