Dribl, dribl!
Odigraj Nikeovu igru s Chris Paulom u glavnoj ulozi i budi žrtva prekrasnog marketinga

Nikeov Air Jordan brand je prošlog tjedna izbacio online video igru s pikseliziranim Chris Paulom kako bi nam što lakše izbili teško zarađeni keš iz džepa.
Chris Paul je jedan od najboljih igrača svijeta zbog kojeg su fanovi diljem svijeta prestali navijati za Lakerse i odlučili da im je draži onaj drugi tim iz Los Angelesa – Clippersi u kojima CP3 ima najodgovorniju ulogu. Ulogu playmakera.
U video igri “Striking Control”, Chris Paul manevrira kroz promet svojim poznatim koracima koji nisu toliko detaljni koliko biste možda pomislili jer se radi o pikseliziranoj igri koja podsjeća na uspješnice sa Super Nintenda samo što je perspektiva drukčija od većine SNES igara jer nije ovdje nemate sidescrolling element, kao u Super Mariju ili Shaq Fu-u, već idete u dubinu baš kao na svim današnjim endless runnerima (npr. Subway Surfers). Retro hipsteraj, baš kako ga volimo. Nije nam jasna motivacija njegovog beskonačnog driblanja kroz betonsku džunglu, nema nikakve uvodne priče… Vjerojatno trening u Rocky stilu, samo s košarkaškom loptom.
Zašto se Nike uopće petlja u izradu video igara?
Potpuno je druga stvar kad je Nike samo jedan od sponzora u gigantskim releaseovima, ali manje igre s jasnim product placementom nekad funkcioniraju jednako dobro, ako ne i bolje od megapopularnih igara.
Globalna industrija video igara je nevjerojatna, a zarada ove godine se procjenjuje na gotovo 92 milijarde dolara. Da, milijarde. To je jedan fini bazen u koji se vrijedi ubaciti. Na glavu. Bez puno razmišljanja.
Nike je odlučio kako je malena video igra, igriva na mobilnim uređajima i kantama od računala, odličan način osiguravanja kvalitetnog i zabavnog sadržaja svojim potrošačima. Kako bi brandovi ostali relevantni, moraju biti prisutni na kanalima na kojima se nalaze njihovi potrošači – a s obzirom na činjenicu da 155 milijuna Amerikanaca igra igre redovito, poprilično je jasno zašto se Nike odlučio upustiti u gejmerske vode.
Također, za nekoliko sekundi na američkim nacionalnim televizijskim mrežama je potrebno izdvojiti masne pare, a za manju količinu novca mogu postići jednak (ili bolji) učinak ako posegnu za pažnjom korisnika kroz video igre.

Tenisica koju možete kupiti kroz igru
Kroz Striking Control možete i naručiti tenisice u kojima Chris Paul lopta betonskim ulicama grada, tako da je Air jordan funkcionalno povezao virtualno uvjeravanje u superiorne mogućnosti jednog para tenisica i stvarni svijet u kojem želimo imati samo najnovije i najbolje.
Nike je kroz NBA 2K16, najpopularniju košarkašku igru na svijetu predstavio i digitalnu verziju novih signature tenisica Kyrieja Irvinga – i to puni tjedan prije službene premijere u trgovinama.
Tenisice i video igre zajedno? Naši snovi su ostvareni.