popstar games
Yea right: Lidija Bačić u kaubojskoj odjeći pokupila Red Dead Redemption – direktno iz skladišta

Okej… u kaugrlskoj odjeći, ali to apsolutno nitko ne bi prepoznao u naslovu pa smo morali do kompromisa.
*zvuk žvakanja duhana*
Inače ne pišemo o Lidiji Bačić. Ali pišemo tu i tamo o novim hit igrama. Tako smo već u nekoliko navrata spominjali Red Dead Redemption II, novo remek-djelo ekipe iz Rockstara. Kakve veze Bačićka ima s RDRII? E pa i mi smo se pitali.
U suradnji s Linksom je odradila sponzorsku gažu kad im se ušetala u garažu jer ona baš jako želi biti kauboj na Divljem zapadu. Što je jasno i po njezinom outfitu i po spontanom pištolju napravljenom od prstiju. Pazi ovo…
Lidija Bačić se posve spontano ušetala u skladište Linksa, nije ni pozdravila, uzela je konzolu s novim nastavkom hit igre i odšetala. Ni otpremnicu potpisat ni dati novce ni ništa. Ne morate zvati “sigurnost i povjerenje”, ovo je promotivni video. I žao mi je što vam to moramo reći, ali Lidija vjerojatno ne igra Red Dead Redemption 2, ne zna spojiti PS4 na televizor, a vjerojatno je i vratila PS4 čim je snimanje stalo pa je uzela neku pristojnu količinu novca samo zbog par sekundi pokazivanja svog probušenog pupka.
Citat relevantan za tekst: “Ja ga odma osjetim” Khm.
*pljujemo duhan*
Koliko puta su ovo ponavljali?
Nego…
Marketinški timovi su očito skočili na influencerski vlak (da su bar pod njega), a vode se isključivo površnim podacima kao što je broj followera vezanih za određenu osobu umjesto da influencer bude relevantan za polje za koje je angažiran. Lidija Bačić ne bi bila relevantna ni za kupnju audio opreme, a kamoli za Red Dead Redemption dvicu. Jedini put kad je čula riječ “hombre” je kad ga je tražila da joj ofarbaju kosu pa bi stoga mogla biti influencerica za neki frizeraj na Zvonimirovoj.
Ali eto – angažman korisnika društvenih mreža je tu, barem s komentarima nevjerice i shareovima koji kotiraju tu negdje s ozloglašenom Ankicom iz Večere za 5. I palo je 120 tisuća pogleda na video.
Promocija je u pitanju, ali nikako dobra. Nama neugodno bude. A tebi?
Valjda ćemo i mi dobiti pokoji klik na ovu “vijest” i svi sretni i zadovoljni.