Jesmo ga! Hard to be a God
Pravljenje igre dugotrajan je i kompleksan posao, a pozitivan ishod ovisi o nizu parametara koji igru mogu učiniti odličnim ili govnjivim naslovom.

“Hard to be a God” je upravo jedna od tih i nadamo se kako nitko RPG žanr neće upoznati preko ove abominacije. U pravilu podržavamo manje proizvođače koji ne raspolažu resursima, ali raspolažu idejom, no u ovom slučaju riječ je o lošem proizvodu koji je još samo jedan u nizu loših naslova koji su “ispušteni” iz Akelle. Sve djeluje “sooo, like, 5 years ago”, a danas je to nedopustivo čak i ako ste mali proizvodni pogon.
Čak je i trejler dosadan
Počnimo s kritikom. Priča je plitka i nebitna, grafika djeluje presmiješno (iako bi preko toga mogli preći), engine je bugovit pa smo se već pri prvom izletu u šumu našli u nebranom grožđu jer borbeni mehanizam zablokira čim ste okruženi drvećem, nema inovacije već se recikliraju stari oprobani načini koji bi bili prihvatljivi kada ne bi bili okruženi nizom drugih nedostataka, okršaji su nezanimljivi i ukočeni, napredovanje je katastrofalno izvedeno, pravljenje likova je još uvijek pod znakom upitnika, a sama pomisao da se netko uz ovoliku količinu truda odlučio uspoređivati sa “The Witcherom” dodatno je poražavajuća kada znamo da je sami sajt Witchera bolji od cijele ove igre.
Da ponovimo, pravljenje RPG-a dodatno je zajeban zadatak jer ne samo da je postalo iznimno bitno kako sve to izgleda, već su RPG-i postali toliko kompleksni da ni najmanji previdi nisu dopušteni, a kada ste ovoliko nezainteresirani da svijetu ovih igara ne donesete apsolutno ništa novo ili kvalitetno, tada ne zaslužujte ni da navedemo neke od pozitivnih strana.
Idesh! preporuka:Ne…