recenzija albuma
Justin Timberlake ‘The 20/20 Experience’ – Izgubljen u produkciji

Nakon sedam godina, Justin Timberlake je u predahu od vođenja MySpacea, filmskih projekata i uživanja u Jessici Biel skočio do studija i javnost nabrijao trećim studijskim albumom The 20/20 Experience – pomalo kičastim mućkom.
Justin je stasao u muškarca sa stilom i s nizom talenata. Pokazao da zna kako se nositi ispred kamere (na trenutke bolje negoli iza mikrofona), na pozornici kao komičar (pogledajte samo povijest rapa s Jimmyem Fallonom) i kao producent. No možda je sebi učinio medvjeđu uslugu produkcijom ovog albuma.
Prezasićena (jednoličnim) instrumentarijem, cijela struktura vapi za energijom i nekim jačim začinom zbog kojeg će ovo biti više od albuma za ispijanje neke tekućine u nadolazećim toplijim razdobljima. Iako zvučno zreliji, album nije nužno progresivan u odnosu na ostatak opusa, pa se previše vraća u kasne devedesete i prizva r’n’b duhove prošlosti poput Aaliyah – crnom panterom koja je proslavila Timbalanda. Tada je Timbaland bio svjež doprinos, a sada je ustajali zrak koji nikome ne može biti zanimljiv, s obzirom da je u dekadi i pol iz svojih usta izbacio samo: „a-ha-pricki-pricki-baby-girl“, neovisno o glazbeniku s kojim je surađivao i stila kojeg je bio. JT – jedan veliki minus na polju Timbaland.
Uvodna Pusher Love je čudna fuzija klasičnog, teatralnog filmskog zvuka s pretjeranim produkcijama tipičnim za prvo desetljeće ovog milenija rezultira tek zamaranjem, a sage o njemu i njegovoj dragoj utapaju slušatelja koji se oko sredine naglo budi i shvati da je i dalje na istoj pjesmi. A one su same po sebi vrlo površne i krasi ih jeftina lirika, pa tako slengovske reference na drogu i alkohol kulera trebaju učiniti opakim momkom, a zapravo sve zasere kad zapjeva u ljigavim polubaladama poput Strawberry Bubblegum gdje zvuči kao u najgorim danima karijere s N’SYNC-om.
Megalomanski karakter ovoga albuma formula je za rasplinuće, pa tako u mješavini žanrova među kojima dominira r’n’b JT forsira neartikulirane glasove i kojekakve neprirodne uzdahe i stenjanje kao u Spaceship Coupe koji zvuči kao da je semplirao japansku inačicu RedTubea ili nekog hentaija s maloljetnicama. Simpatičan ljetni pjesmuljak jest That Girl lagane melodijske linije s nizom puhačkih instrumenata koje bismo mogli slušati ovog ljeta dok kruzamo negdje autom niz obalu. Zicer albuma i najdinamičnija stvar, iako prilično generički hibridni-pop je Let The Groove Get In gdje se malo baca u temperamentnije, latino vode koje pozivaju na čagu.
Jedina prava, nepatetična balada na svom mjestu i opravdane dužine jest Mirrors kao novi singl posvećen jednom od najvećih holivudskih komada – Jessici Biel Timberlake gdje Justin zvuči kao Justin, ali ovoga puta malo ozbiljniji. Neki će reći da je to Cry Me a River 2.0, ali ovdje pokazuje autorsku zrelost. Za klavirom uz prateće crnačke vokale, ova će pjesma biti zacmentirana kao jedan od najvećih uspjeha u karijeri.
Za kraj albuma ostavlja Blue Ocean Floor – najveću pilažu ovoga izdanja koja će vas navesti (ako se prisilite do nje doći) da bacite album u smeće ili obrišete folder imena The 20/20 Experience zbog umirućih vokala, najdosadnije i najjednoličnije melodijske linije obavijene oko srcedrapajućih i patetičnih ispovijesti mladog Justina.
Nažalost, nakon sedam godina čekanja uslijedilo je samo veliko razočaranje. Prevelike ambicije i pretencioznost pojele su dijete. JT se izgubio u šumi želja i produkcije, neuspjelim fuzijama žanrova, jeftinim tekstovima i zastarjelim stilovima.
Naša ocjena: 2.5/5
Popis pjesama:
1. Pusher Love Girl
2. Suit & Tie (feat. Jay-Z)
3. Don’t Hold the Wall
4. Strawberry Bubblegum
5. Tunnel Vision
6. Spaceship Coupe
7. That Girl
8. Let the Groove Get In
9. Mirrors
10. Blue Ocean Floor