Duh je pušten
Kultna uvodna scena animiranog filma Ghost in the Shell napokon dobiva igranu verziju?

Izgleda da svijet ostaje na fanovima, jer Ghost in the Shell, jedna od najutjecajnijih cyberpunk franšiza svih vremena, samo će tako dobiti svoju igranu verziju.
Nedavno ste na stranicama Idesh! portala mogli čitati o kratkom fanovskom filmiću posvećenom kultnoj animi Akira, gdje smo upravo taj animirani film spomenuli kao jedan od tri obavezna uratka za svakog tko još uvijek nije upoznat s autentičnom japanskom školom pričanja priče kroz unikatni crtež. Drugi od ta tri must see filma definitivno bi bio Ghost in the Shell, animirani hit iz 1995. godine nastao po istoimenoj i ludo popularnoj mangi.
Ghost in the Shell – uvodna scena:
Što je to toliko posebno u njegovih 82 minute? Pa recimo samo da je jedan od najutjecajnijih SF uradaka u posljednjih 20-ak godina, te definitivni kralj na tronu cyberpunk žanra i, kao jedno od kultnih djela japanske animacije, do dan danas nije zaživio u obliku igranog film. Japanci su poznati po tome što ne daju olako prava na svoje nacionalno blago, a isti je slučaj i s redateljem Mamoru Oshiijem, piscima Masamuneom Shirowom (manga) i Kazunorijem Itōom (anima), te ostalim glavama uključenim u ovu franšizu. Na sreću ili žalost, procijenite sami…
Ipak, grupica od 20-ak kreativaca iz čitavog svijeta okupljenih pod vodstvom Asha Thorpa započela je Project 2501, kojim polaganim koracima i svim čarima crowdsourcinga pokušavaju oživjeti Ghost in the Shell u igranom obliku, s neizostavnim CGI elementima. Sve je započelo kao jednostavno fotkanje poznatih motiva, s fokusom na uvodnu scenu originala, ali se uključivanjem novih članova cijela stvar počela širiti, te dobivati konture nekakvog video segmenta.
Project 2501 – Making of:
Naravno, za rekreirati samo minutu tako kompleksnog djela ljudima koji to rade iz čiste ljubavi treba daleko više vremena nego hollywoodskim uhljebima s budžetima od 200 milijuna dolara, ali mi smo u ovom trenutku zadovoljni i s mrvicama. Tko zna, možda neki lovaš odluči odriješiti kesu i financirati dugometražnu verziju, a onda… mah, ne usudimo se niti sanjati!