Bolja budućnost
Legendarni Michael J. Fox i Christopher Lloyd se vraćaju u budućnost s Toyotom

Svega je par dana ostalo do mitskog 21. listopada, a mnoge velike kompanije upravo u tom datumu vide priliku za velikom reklamom. Toyota ide prva!
Ako vam uopće nije jasno što znači ova hrpa riječi iznad, vrijeme je da ispolirate svoje filmsko znanje i čim prije pogledate sva tri nastavka proslavljenog serijala Povratak u budućnost, a posebnu pozornost biste trebali obratiti na drugi dio, kada Marty McFly (Michael J. Fox) i Doc Brown (Christopher Lloyd) odlaze u budućnost koja je, vidi vraga, upravo 21. listopada 2015. godine! Da, ovaj je datum postao svojevrsni pop-kulturni simbol i masa ljudi će ga uistinu proslaviti, a priliku za dobrom zaradom i reklamom u svemu tome vide i velike svjetske kompanije.
Naravno, najviše bi se okoristiti mogle tvrtke koje su stvarno i reklamirane u tom filmskom klasiku iz 1989. godine, poput AT&T, Mattela, Pepsi Cole i Nikea (još čekamo njihove samovezajuće tenisice), a priliku neće propustiti niti Toyota koja je već izbacila kratki teaser video svoje nove reklamne kampanje. U ovih 40-ak sekundi Doc i Marty (ili Christopher i Michael, kako god vam draže) sjede u zalogajnici i pričaju o tome koliko je budućnost uistinu drugačija od one koju su njih dvojica portretirali.
Diner: Back to the Future – teaser:
Cijeli će video svjetlo dana ugledati 21. listopada, a zapravo se radi o svojevrsnoj reklami za novu i revolucionarnu Toyotu Mirai, automobil pokretan na vodik koji će se uskoro naći u limitiranoj prodaji u SAD-u. Ovim automobilom Toyota pokušava lobirati kod odgovornih strana da podrže vozila na ovakav i električni pogon, a cilj im je gotovo u potpunosti istisnuti fosilna goriva do 2050. godine. Na žalost, infrastruktura za električna, a pogotovo hidrogenska vozila je iznimno slaba, pa se nadamo kako će se to u skorijoj budućnosti promijeniti. Tko zna, možda Doc i Marty uvjere neku tamo glavešinu da je možda došlo vrijeme da se povuku neki odlučni potezi!