Film i TV

SMS u kinima

Aside Banners

Mrzite dopisivanje i mobitele u kinima? Kinezi testiraju sustav koji vam se sigurno neće svidjeti!

Piše , Objavljeno

Malo je stvari koje iritiraju toliko kao kada u kinu netko razgovara na mobitel ili se dopisuje, ali Kinezi u tome vide priliku za zaradu pa će neka kina uskoro podržavati takvo ponašanje.

kina

Odeš s curom/ženom/dečkom/mužem/djetetom/babom u kino, platiš dvije karte od po 50-ak kuna, još te ona ili on nafukaju na kokice od 30 kuna (koje realno koštaju dvije i pol kune, al’ ajde, jednom se živi) pa neki sokić ovdje, pićence prije filma ondje, potrošeno gorivo i sve to na kraju ispadne barem 200 kuna. Nema veze, vrijedit će svake pare jer upravo ovaj film čekaš posljednje tri godine, brojeći dane, ma šta dane, sate, od prvog trenutka kada je i službeno objavljeno da ga napokon kreću snimati. Gotovo da ne možeš vjerovati svojim očima, ušima, njuhu i drugim osjetilima da je taj trenutak napokon došao i da ćeš za nekoliko trenu… ček, ček… jel se to ovo čudovište pored tebe upravo krenulo dopisivati s frendovima/frendicama i hihotati kao 12-godišnja djevojčica kada vidi sliku onog čupavog iz One Directiona?

To je samo jedan od razloga zašto mnogi ljudi ne vole ići u kino, a uskoro bi stvari mogle postati daleko, daleko gore. Naime, Kinezi kreću s pilot projektom takozvanihbullet screensa iliti kino dvorana u kojima dopisivanje neće biti samo dozvoljeno, nego će biti i poželjno! Smrt, Glad, Rat i Osvajanje, upravo ste dobili petog Jahača apokalipse i on vas rastura u svakom pogledu…

apokalipsa

Radi se o principu sličnom onom koji je prije 10-ak godina bio popularan i na našim lokalnim televizijama, gdje bi gledatelji slali SMS poruke (želje, pozdrave, izjave ljubavi i slične prapovijesne metode komunikacije), a one bi se pojavljivale na dnu ekrana za vrijeme trajanja neke emisije. Sada to prenesite na veliko platno i dobili ste “bullet screen“! Cijela se ideja izrodila iz prilično bizarnog načina na koji (mladi) Kinezi gledaju filmove, a to je putem mobilnih telefona i tableta. Posebno je popularno gledati filmove preko određenih web stranica koje sadržavaju opciju slanja poruka uživo te tako omogućavaju korisnicima da izravno komentiraju filmove koje gledaju i tako dijele svoje mišljenje s drugima.

kina 3

S obzirom na dosta velike razlike između kulture Kineza i ostatka svijeta, nadamo se da se ovakva moda neće proširiti i do nas, ali tako smo govorili i za 3D dvorane, pa sad čovjek više ne može pogledati niti obični film bez da nakon toga nema trodnevnu glavobolju! Ipak, lova je lova pa ako su Kinezi u ovome vidjeli priliku za zaradu, vidjet će ju i Ameri, a kada Ameri počnu provoditi teror svojim novotarijama, možemo samo gledati kako se naš filmski svijet urušava.

Za sada je otvoreno nekoliko ovakvih testnih dvorana diljem Kine, a sve bilježe vrlo dobru posjetu. S obzirom da je jedna poruka oko 0,1 yuana (otprilike pola kune), jasno je kako računica itekako štima te kako su kino distributeri i mobilni operateri našli još jedan način kako izvući lovu iz džepova gledatelja. Mala je utjeha u svemu tome da se većina gledatelja ipak protivi pisanju poruka i prikazivanju istih iza vrijeme same projekcije jer smatraju kako takve distrakcije smanjuju koncentraciju i uništavaju užitak gledanja. Oni koji uživaju u “bullet screens” konceptu pak tvrde kako on nudi uzbudljiv, zabavan i moderan način gledanja filmova te da se jedino kroz izravnu i trenutnu komunikaciju s drugim gledateljima može u potpunosti uživati u filmskoj umjetnosti. Da, baš…

TAGOVIdopisivanje Filmovi kina kino poruke sms

Komentiraj