Zabava

Da je barem tu...

Novi video spot Pink Floyda savršen je prikaz ljepote svemira i naše uloge u njemu

Dvadeset je godina prošlo od posljednjeg albuma i koncertne turneje jednog od najznačajnijih bendova svih vremena, a povodom te je godišnjice Pink Floyd spremio posebno iznenađenje.

marooned

Mislimo da nema pretjerane potrebe govoriti nešto posebno o Pink Floydu, jednom od najznačajnijih rock sastava u povijesti, čiji albumi The Piper at the Gates of Dawn, The Dark Side of the Moon i Wish You Were Here još uvijek slove kao sam vrhunac glazbenog izričaja. Sastav je u 50 godina od svog osnutka imao uspona i padova, svađa i mirenja, napuštanja njegovih osnivača i dolaska mladih snaga, a službeno su s djelovanjem prestali 1994. godine, nakon izdavanja albuma Division Bell i istoimene turneje.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ove se godine bilježi dvadeseta obljetnica tog značajnog događaja, a povodom nje na službenoj se stranici grupe pojavio i spot za jednu od manje poznatih stvari s posljednjeg albuma, Marooned. Radi se o 5-minutnom instrumentalu koji je službeno na koncertima izveden svega tri puta, a iako se ne radi o pretjerano originalnoj ili za povijest rocka bitnoj skladbi, i dalje ima onaj prepoznatljivi floydovski tripoidni buke.

Vjerojatno je zato upravo ta pjesma odabrana za ovu obljetnicu, a spot je složen kao kompilacija video materijala snimljenih iz Međunarodne svemirske postaje, na kojima prevladavaju snimke Zemlje i neposredne okoline naše planete, koje kao da nas upozoravaju kako je upravo to jedini dom kojega imamo, te da smo samo obični brodolomci nasukani na njemu. Zato, zavalite se u naslonjač, stavite Marooned preko najvećeg dostupnog ekrana, te uronite u prekrasni crni ocean i malenu plavu kuglicu koja pluta posred njega…

Pink Floyd – Marooned:

Ovaj nas je video odmah podsjetio na hit mladog hrvatskog fotografa Tomislava Safundžića, koji je prije dvije godine složio vrlo sličnu time-lapse kompilaciju koristeći praktički iste materijale. Naravno, njegov This is Our Planet ne koristi glazbu kultnih Engleza, ali svejedno ga nije loše pogledati još jednom i podsjetiti se kako su i naši kreativci sposobni raditi stvari na razini najvećih svjetskih zvijezda… i to praktički od doma!

This is Our Planet – video:

TAGOVIISS marooned međunarodna svemirska postaja pink floyd rock tomislav safundžić