Detektiv Axel Foley ponovno na dužnosti
Policajac s Beverly Hillsa se vraća na kino platna već sredinom 2016. godine

Eddie Murphy u svojoj karijeri nije uspio nadmašiti ulogu Axela Foleya, pa je sasvim prirodno da se po četvrti put okuša u njoj, makar i 20 godina nakon posljednjeg nastavka!
Kao jedan od najpopularnijih filmova 80-ih godina prošlog stoljeća, Policajac s Beverly Hillsa je od komičara Eddieja Murphyja napravio megazvijezdu, donio stotine milijuna dolara studiju Paramount i uzrokovao dva lošija nastavka, a nakon što je 1994. godine treći dio krahirao u kinima, odlučeno je kako detektiv Axel Foley mora u zasluženu filmsku mirovinu. Izvršni producent ovoga serijala Jerry Bruckheimer do tada je već pokorio Hollywood i spremao se zaraditi još jednu manju planinu para, a Eddie Murphy je pred sobom imao otvoren put prema svemu što je želio. Izgledalo je kao da će era poslije Policajca s Beverly Hillsa biti bajkovita…
No, Hollywood ne oprašta greške… Murphy je nakon nekoliko sramotnih uloga (uglavnom u kostimima debelih ljudi i žena) postao marketinška crna rupa, čiji bi filmovi redovito potonuli u kinima, a i Bruckheimeru su kola krenula nizbrdo, pa je tako nedavno dobio pedalu iz Disneya. Frajer kakav je, brzo se snašao i dogovorio biznis s Paramountom, a jedna od ključnih stvari njihova dogovora bilo je i snimanje Policajca s Beverly Hillsa 4. Sada je napokon objavljen i datum premijere, pa slobodno rezervirajte 25. svibnja 2016., jer na taj se dan vraća jedan i jedini… Axel Foley!
Za sada se ne zna mnogo detalja, ali u projekt je navodno i dalje kao redatelj uključen Brett Ratner. Scenarij piše dvojac Andre Nemec i Josh Applebaum, koji stoji filma Mission: Impossible – Ghost Protocole, a sve će naravno nadgledati tata Bruckheimer. Karte su u potpunosti otvorene i na području priče, tako da se ne zna hoćemo li pratiti nove pustolovine sada već srednjovječnog Axela Foleya, ili će ovo biti jedan od onih nastavaka u kojima se uvodi lik sina/mladog štićenika koji bi trebao nastaviti tradiciju, kako smo imali prilike vidjeti u katastrofama poput A Good Day to Die Hard i Indiana Jones and the Kingdom of the Crystal Skull.
Zbog svih nas koji smo odrastali na ovim filmovima, molimo da to ne bude potonje!