Film i TV

Zna se gdje je lova

Aside Banners

Vikend kino-report: Iako ga je kritika pokopala, ‘Batman v Superman’ ruši rekorde gledanosti

Vjerojatno najveći dosadašnji hit godine je napokon stigao u kina, a iako nije opravdao sva očekivanja, ipak je uspio otvoriti rekordno!

batmanKada na film potrošiš 250 milijuna dolara u produkciji i još 150 milijuna dolara na marketing, očekuješ da će ti se ta lova vratiti i da će ostati još nešto sa strane za potrošiti. Warner Bros. i DC Comics su preuzeli taj rizik, svoju sudbinu stavili u ruke (vizualnom) vizionaru Zacku Snyderu i nakon tri godine rada napokon imamo vidjeti što su nam skuhali: Batman v Superman: Dawn of Justice. Iako ga je kritika uglavnom sasjekla, a niti publika nije pretjerano oduševljena, film je u prvom vikendu prikazivanja uspio zaraditi čak 170,1 milijun dolara, dok je s lovom iz ostatka svijeta ta brojka finih 424,1 milijun dolara!

Batman v Superman: Dawn of Justice - nije da ga ne može samo spaliti očima...

Batman v Superman: Dawn of Justice – nije da ga ne može samo spaliti očima…

Što se tiče domaćeg tržišta, radi se o najboljem otvaranju svih vremena za mjesec ožujak i za tvrtku Warner Bros., najboljem otvaranju u uskršnjem vikendu i najboljem otvaranju za neki film vezan uz DC Comics naslijeđe. Vani je dignuto 254 milijuna dolara što je peto najbolje otvaranje svih vremena, a globalno je četvrto najbolje otvaranje svih vremena. Rekordi se ruše i u svakoj zemlji pojedinačno, ali razmatrajući poprilično slabe ocjene, pitanje je hoće li se ovakvi trendovi nastaviti i u narednim mjesecima. Ipak, s obzirom na monstruoznost koju ovaj film predstavlja, teško je ne nadati se kako smo dobili i 25 člana one toliko priželjkivane elite koja je diljem svijeta skupila više od milijardu dolara.

Na drugom se mjestu i dalje sjajno drži Zootopia, koja je zaradila novih 23,1 milijun dolara, a treće je mjesto ugrabio My Big Fat Greek Wedding 2, Universalov sramežljivi odgovor na nedostižni blockbuster. Iako je nastavak 14 godina starog neočekivanog megahita prošao dosta loše kod kritike, izgleda da je uspio zadržati onaj šarm originala te privući dovoljan broj ljudi kojima se ovako nešto sviđa. Njegovih 18,1 milijun dolara svakako nije obečavajuće što se tiče dostizanja statusa izvornika, ali tako nešto se ionako događa iznimno rijetko te se zapravo mora gledati kao anomalija. Na kraju je jedino važno da će My Big Fat Greek Wedding 2 zaraditi lovu i tako svojim zvijezdama donijeti malo lovice za crne dane.

My Big Fat Greek Wedding 2 - pogodite kome na ovoj slici treba love?

My Big Fat Greek Wedding 2 – pogodite kome na ovoj slici treba love?

Uskršnje doba je klasično dobro za jedan vjerski nastrojen film pa je tako Miracles from Heaven završio na četvrtoj poziciji s 9,5 milijuna dolara, a zanimljivo je kako u tom segmentu i nije imao neku pretjerano jaku konkurenciju. Prvu petorku pak zaokružuje Allegiant, koji je katastrofalno otvaranje zaključio katastrofalnim drugim tjednom, gdje je zaradio svega 9,5 milijuna dolara. Da četvrti dio nisu snimali u isto vrijeme, bilo bi uistinu veliko pitanje hoće li ga uopće ikada i isfuravati.

Allegiant - pogled osobe koja želi van iz franšize!

Allegiant – pogled osobe koja želi van iz franšize!

Ljestvica prvih 10 ovotjednih filmova na američkom box officeu izgleda ovako:

1. Batman v Superman: Dawn of Justice – 170.1 milijun dolara
  2. Zootopia – 23,1 milijun dolara (240,5 milijuna dolara ukupno)
  3. My Big Fat Greek Wedding 2 – 18,1 milijun dolara
  4. Miracles from Heaven – 9,5 milijuna dolara (34,1 milijun dolara ukupno)
  5. Allegiant – 9,5 milijuna dolara (46,6 milijuna dolara ukupno)
  6. 10 Cloverfield Lane – 6 milijuna dolara (56 milijuna dolara ukupno)
  7. Deadpool – 5 milijuna dolara (349,5 milijuna dolara ukupno)
  8. London Has Fallen – 2,9 milijuna dolara (55,6 milijuna dolara ukupno)
  9. Hello, My Name Is Doris – 1,7 milijuna dolara (3,3 milijuna dolara ukupno)
  10. Eye in the Sky – 1 milijun dolara (1,7 milijuna dolara ukupno)

Idući će vikend Batman v Superman imati iznimno lagan zadatak zadržati prvu poziciju jer konkurencije doslovno neće biti. U široj distribuciji otvaraju samo dva mala filma, a nešto veće šanse za uspjeh ima God’s Not Dead 2, nastavak vjerskog mini-hita iz 2014. godine koji je možda malo fulao zeitgeist, ali bi mogao privući solidan broje gledatelja koje zanima ovakva tematika.

God's Not Dead 2 - ovo je ona iz one teen serije o vješticama i onaj iz one isto serije jedne!

God’s Not Dead 2 – ovo je ona iz one teen serije o vješticama i onaj iz one isto serije jedne!

Drugi je pak novitet komedija Meet the Blacks, svojevrsna parodija horor serijala The Purge. Osim činjenice da glumačku postavu čine uglavnom afroamerički glumci te da su najjača imena Mike Epps, Mike Tyson i Charlie Murphy (brat Eddieja), malo se zna o ovom filmu, a to je sasvim jasan znak kakva su očekivanja od njega.

TAGOVIbatman v superman blockbuster box office film hit kino vikend kino report zarada