Mix

Istraživanje pokazalo: velik dio generacije Z žele biti influenceri

Influencer
Influencer Foto: Canva
Prioriteti mladih radnika, pogotovo onih koji pripadaju generaciji Z, potpuno su drugačiji od onoga što starije generacije smatraju važnim na radnom mjestu.

Istraživanje provedeno od strane Samsunga i Morning Consulta pokazalo je da većina mladih želi raditi u industriji medija i zabave, jer ispunjava njihove kriterije: kreativnog, fleksibilnog i zabavnog posla, prenosi cnbc.com.

„Stil života veliki je dio privlačnosti. Mediji i zabava su kreativna industrija koja nudi mogućnost fleksibilnosti i samoizražavanja, dva najvažnija atributa koje mlađi radnici žele na poslu“, kaže Ann Woo, voditeljica korporativnog građanstva u Samsung Electronics America.

Ravnoteža između poslovnog i privatnog života, prilike za učenje i razvoj te kreativna sloboda ističu se kao glavni ciljevi mladih koji traže posao.

Iako je 2023. donijela izazove industriji medija i zabave, uključujući štrajkove i gubitak radnih mjesta, zanimljivo je primijetiti da čak i usprkos nesigurnostima u industriji, mladi ljudi važnijim smatraju ravnotežu između privatnog i poslovnog života, od same poslovne i industrijske sigurnosti.

Utjecaj društvenih medija igra ključnu ulogu u ovom trendu, pri čemu oko 57 % generacije Z izražava želju za poslom influencera. Zbog rastuće popularnosti platformi poput TikToka, Instagrama i YouTubea, generacija Z ovaj posao smatra održivim i realnim.

Dakle, generacija Z nije skupina mladih koja glavu drži u oblacima, već shvaćaju važnost poslovnog života i utjecaj istog na njihov privatni. U skladu s tim, sve više mladih ne traži samo karijeru, nego i način života koji nudi fleksibilnost i održivu harmoniju između poslovnog i privatnog.